Na 4 slakkenjaren…. - Reisverslag uit Berneau, België van Marieke Koning - WaarBenJij.nu Na 4 slakkenjaren…. - Reisverslag uit Berneau, België van Marieke Koning - WaarBenJij.nu

Na 4 slakkenjaren….

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

09 April 2014 | België, Berneau

Het kriebelt, het kriebelt echt…het afgelopen jaar is me goed bevallen en ik heb echt weer zin om te gaan lopen. Alle struiken lopen uit e het is heerlijkere (regen is nooit zo'n probleem) en dus ga ik aanstaande zaterdag lopen!!!
U allen kent mij, ik ben weer geheel uit conditie, maar ik heb de afgelopen weken wel veel blogs van anderen gelezene n eindelijk mijn ontbrekende stukje route gevonden op de website van de Zwerver en dat kwam vandaag binnen. De GR van Sedan naar Robert Espagnol. Nu ontbreekt er nog maar zo'n 40 km, voor de rest heb ik alle wandelgidsen tot aan Santiago binnen.

Het is nog 2684 km lopen

Belgie duurt nog 258 km, dat is vergelijkbaar met Den Bosch - Maastricht.
Albert dacht een week, ikzelf kom op zo'n 18 dagen, omdat het hier natuurlijk wel heel hobbelig is, dat is bijna drie weken en ik moet weer inlopen.

Aanstaande zaterdag staan de eerste 15 kilometers op de rol..van Visée naar Jupille-sur-Meuse. En ik heb een heerlijk hotel geboekt met bubbelbad, zo combineren we een weekendje weg met het aangename. Nog niet echt het pelgrimsgevoel, maar ik hoop deze zomer echt weer een week alleen te kunnen gaan lopen met rugzak…

  • 09 April 2014 - 13:43

    Nicolette:

    Haha, veel blogs gelezen, krijg je daar ook conditie van?
    Ik plaag je, goed dat je weer gaat lopen, veel plezier en take care! X

  • 09 April 2014 - 14:13

    Marieke Koning:

    Nee natuurlijk niet hahahaha maar het helpt de kriebel ;-) ik ga zo met rugzak naar de AH!

  • 10 April 2014 - 10:42

    Kerst:

    sukses

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke

Dit wordt het verslag van mijn Pelgrimstocht met als eindbestemming Santiago de Compostella. Ik start in 2008 en zal steeds etappes lopen. Ik hoop in 5 of 6 jaar mijn eindbestemming te bereiken. Maar het is niet het doel dat de reis maakt, het is mijn keuze om mijn weg te lopen.

Actief sinds 05 Juli 2008
Verslag gelezen: 328
Totaal aantal bezoekers 68029

Voorgaande reizen:

30 November 2007 - 30 November 2012

Wandeling naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: